Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie będzie pomocne w nauczeniu się świadomego negocjowania, od przygotowania się do rozmów, poprzez umiejętne prowadzenie negocjacji zakończonych satysfakcjonującym wynikiem.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-03 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2447.70 zł brutto (Vat 23%)
Profesjonalna obsługa klienta wymaga, oprócz wiedzy i kompetencji pro klienckich, dużej dawki elastyczności. Każdy klient jest inny i wymaga podejścia dostosowanego do jego osobowości, doświadczenia i preferencji.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-03 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Asertywność to element komunikacji, który często wpływa nie tylko na jakość naszych relacji z innymi, ale również na nasze samopoczucie i pewność siebie w kontaktach zawodowych.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-02 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1340.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi
Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!
Najbliższy termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2025-06-11 - 2025-06-11 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!
Najbliższy termin: 2025-06-12 - 2025-06-12 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1217.70 zł brutto (Vat 23%)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.