Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: online, Mazowieckie
971.70 zł brutto (Vat 23%)
Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie.
Najbliższy termin: 2024-06-17 - 2024-06-17 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
First Minute: -100zł
971.70 zł brutto (Vat 23%)
Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać i zaprezentować jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest dla Ciebie.
Najbliższy termin: 2024-04-29 - 2024-04-30 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2024-04-23 - 2024-04-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-04-24 - 2024-04-24 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług
Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-04-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się obsługą Turysty
Najbliższy termin: 2024-06-27 - 2024-06-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Project Manager – umiejętności miękkie: komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów>>> Intensywny trening dla kierowników projektów, (...)
Najbliższy termin: 2024-06-27 - 2024-06-28 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z komunikowaniem się i rozwiązywaniem konfliktów. Pracując i nawiązując relacje z różnymi ludźmi ważne są elementy inteligencji emocjonalnej związane z komunikacją.
Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2024-04-23 - 2024-04-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.