Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2017-06-23 - 2017-06-23 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

290.00 145.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Savoir Vivre w Biznesie Szkolenia Zamknięte

Perspecta

www.perspecta.plZapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach ZamkniętychSavoir Vivre w BiznesieW ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:- Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia- (...)

Najbliższy termin: 2017-06-26 - 2017-06-26 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

499.00 zł

613.77 zł brutto (Vat 23%)

Kreatywność w Biznesie Szkolenia Zamknięte

Perspecta

Kreatywność w biznesie Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2017-06-26 - 2017-06-26 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

499.00 zł

613.77 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

Perspecta

Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2017-06-26 - 2017-06-26 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

499.00 zł

613.77 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Rekrutacja i Selekcja Pracowników Szkolenia Zamknięte

Perspecta

Rekrutacja i Selekcja Pracowników Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2017-06-26 - 2017-06-26 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

499.00 zł

613.77 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Ciekawe oferty pracy:Dodaj ofertę pracy - Za darmo! »

Więcej ofert pracy »

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2017-07-26 - 2017-07-26 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

290.00 145.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.