Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2020-02-12 - 2020-02-12 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Najbliższy termin: 2020-02-14 - 2020-02-14 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zasady prowadzenia profesjonalnego sekretariatu

InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu.

Najbliższy termin: 2020-02-17 - 2020-02-17 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

690.00 zł

848.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa Klienta

InfoBizTech

Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży

Najbliższy termin: 2020-03-20 - 2020-03-20 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

690.00 zł

848.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.