Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej czy też produkcyjnej jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala przedsiębiorstwu utrzymać pozycje na rynku, wyprzedzać konkurencję, zapewnić stabilizację dochodów, zmniejszać straty.

Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-28 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM DLA MANAGERA

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

CEL SZKOLENIASzkolenie buduje kompetencje niezbędne do samodzielnego zarządzania zespołem pracowników KORZYŚCIPoznasz swój styl kierowania zespołem. Dowiesz się, czy jest on prawidłowyDowiesz się (...)

Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-28 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1900.00 zł

2337.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

TRAIN THE TRAINER. Trener wewnętrzny organizacji

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Nasze szkolenie jest zaprojektowane przez doświadczonego praktyka.Opiera się na rzetelnej i praktycznej wiedzy „wydeptanej” w trakcie realizacji kilku tysięcy godzin szkoleń.

Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-28 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1900.00 zł

2337.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.

Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-27 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-28 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem

KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-30 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

590.00 295.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-30 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3 4