2023-01-11 09:37:23
W ostatnim czasie coraz więcej zarówno osób fizycznych, jak i przedsiębiorstw dostrzega zalety związane z korzystaniem z usług sprawdzonej kancelarii prawnej. Kluczową korzyścią skorzystania z takiej możliwości jest dostęp to profesjonalnej pomocy prawnej wyspecjalizowanych w danych obszarze.
2018-10-10 11:04:38
Zarówno duże magazyny, jak i sklepiki osiedlowe potrzebują na co dzień sprzętów, które pozwolą odmierzyć oraz odważyć towar.
2017-10-25 10:27:25
Nauka perfekcyjnej obsługi klienta jest bardzo ważna, ponieważ w ten sposób można zyskać uznanie klientów na szeroką skalę. Przede wszystkim przydatne mogą okazać się w tej sytuacji szkolenia z zakresu obsługi klienta, które prowadzone są przez doświadczone osoby, zajmujące się tym od wielu lat.
2014-11-19 11:49:07
Najnowsze przepisy obowiązujące w branży e-commerce od 25 grudnia 2014 roku, wprowadzą duże zmiany w sposobie prowadzenia handlu internetowego w naszym kraju oraz w całej Unii Europejskiej.
2014-06-24 11:37:22
Nawet najlepszy produkt czy usługa nie odniosą sukcesu, jeśli marketingowa informacja o nich nie dotrze do klienta. Sposobów komunikowania się z nim nie tylko nie brakuje, lecz jest tak wiele, że wymagają specjalistycznego oprogramowania.
2014-01-15 13:35:54
Jedno nierozerwalnie wiąże się z drugim, bo, żeby sprzedaż towar trzeba najpierw zaprezentować go i to w doskonały sposób. Ale, jak odgadnąć skryte potrzeby klienta, jak te potrzeby uświadomić oraz pobudzać, a nawet kreować, a potem zaspokoić je?
2012-11-14 11:47:48
Serwis www.szkolenia24h.pl organizuje konkurs, w którym do wygrania są profesjonalne analizy szkoleniowe.
2012-08-07 13:41:59
Sprzedaż towarzyszy nam przez całe życie, a niszczące przekonanie na jej temat prowadzą do porażki. Poznaj sześć najbardziej niszczących przekonań i dowiedz się jaka jest rzeczywistość. To może być 6 najważniejszych elementów w twojej drodze na szczyty sukcesów w sprzedaży.
2012-05-09 09:37:19
Celem każdej osoby, która prowadzi własną firmę jest jak największa sprzedaż swoich produktów lub usług. Co jednak zrobić kiedy w czasach rosnącej konkurencji na rynku klienci zaczynają zwracać się ku innym firmom oferującym podobne produkty.
2012-04-24 14:00:08
Dobry handlowiec powinien umieć nawiązywać kontakt, który będzie się opierał na zaufaniu i wiarygodności, budowaniu oraz utrzymywaniu długofalowych relacji z klientem oraz rozumieć i akceptować odmienne zdanie i opinie na poszczególne tematy osoby, którą chce przekonać do swojej oferty.
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.