Szkolenie oddechowe jest skierowane do wszystkich osób zainteresowanych poszerzeniem własnej świadomości ciała oraz rozwoju. Szkolenie oddechowe ma charakter praktycznego ćwiczenia nastawionego na nawiązanie relacji z prawidłowym oddechem.
Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-10 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1599.00 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia (...)
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1168.50 zł brutto (Vat 23%)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Cena szkolenia: 900 zł netto;
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-13 Lokacja: Do uzgodnienia.
1107.00 zł brutto (Vat 23%)
Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu i dokonywać dostaw wewnątrzwspólnotowych, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu.
Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Jak prowadzić negocjacje wstępne,jak przyjąć partnera i jak zachować się jadąc do partnera, jak prowadzić negocjacje cenowe,jak skutecznie bronić się przed manipulacją ze strony partnera,jak przełamywać impas i wykorzystać techniki retoryczne.
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
First Minute: -200zł
1709.70 zł brutto (Vat 23%)
Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie >>> Zostałeś menedżerem? Brawo! Masz teraz okazję już na początku menedżerskiej (...)
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Do uzgodnienia.
First Minute: -100zł
1328.40 zł brutto (Vat 23%)
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu...
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1156.20 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.