Także w wersji ONLINE
Najbliższy termin: 2023-02-09 - 2023-02-10 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -260zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
TELEFONICZNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW - AKTYWNY TRENING SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Przekazanie narzędzi pozwalających:Przekazanie narzędzi pozwalających:Skutecznie umawiać (...)
Najbliższy termin: 2023-02-16 - 2023-02-17 Lokacja: Katowice, Śląskie
1955.70 zł brutto (Vat 23%)
Najważniejsze taktyki negocjacyjne sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces - TAKŻE ONLINE
Najbliższy termin: 2023-02-23 - 2023-02-24 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -300zł
2029.50 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z kluczowych obszarów zarządzania zespołem (motywowania,delegowania,rozliczania z zadań)oraz metod zarządzania.Rozpoznają własne zasoby i poznają możliwości ich wykorzystania. TAKŻE ONLINE
Najbliższy termin: 2023-02-23 - 2023-02-24 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -300zł
2029.50 zł brutto (Vat 23%)
O sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji. TAKŻE ONLINE
Najbliższy termin: 2023-02-23 - 2023-02-24 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -260zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
Jak docierać do osób decyzyjnych i w jaki sposób prezentować im to, co chcę sprzedać? Jak zdobyć zaufanie klienta? Jak budować argumentację sprzedażową? Jak reagować na obiekcje klientów? Jak sfinalizować sprzedaż? TAKŻE ONLINE
Najbliższy termin: 2023-02-24 - 2023-02-24 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -100zł
1094.70 zł brutto (Vat 23%)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2023-02-27 - 2023-02-27 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2023-03-01 - 2023-03-01 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.
Najbliższy termin: 2023-03-02 - 2023-03-02 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2023-03-02 - 2023-03-02 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.