Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-03-19 - 2024-03-19 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-03-20 - 2024-03-20 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.
Najbliższy termin: 2024-03-21 - 2024-03-21 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-03-21 - 2024-03-21 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczne wykorzystanie arkusza Excel jako narzędzia w zarządzaniu procesami logistycznymi. Zarządzanie logistyką, magazynem i zapasami za pomocą narzędzi informatycznych. Nowe rozwiązanie w logistyce.
Najbliższy termin: 2024-04-15 - 2024-04-16 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -200zł
2201.70 zł brutto (Vat 23%)
TRANSPORT DROGOWY: WSPÓŁPRACA PRZEWOŹNIKA – ZLECENIODAWCY – ZAŁADOWCY/ODBIORCY PROBLEMY – PRAKTYKA – PROCEDURY – PRAWO – POROZUMIENIE . SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE I ONLINE!POBIERZ OFERTĘ (...)
Najbliższy termin: 2024-04-17 - 2024-04-17 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -100zł
1426.80 zł brutto (Vat 23%)
Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.
Najbliższy termin: 2024-03-21 - 2024-03-21 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Intensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -260zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
Najważniejsze taktyki negocjacyjne sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces.
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -300zł
2029.50 zł brutto (Vat 23%)
Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu i dokonywać dostaw wewnątrzwspólnotowych, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu.
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -200zł
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.