Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność proc

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność procesów rekrutacyjnych w organizacji. POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIAW celu uzyskania szczegółowych informacji (...)

Najbliższy termin: 2024-04-22 - 2024-04-23 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYM

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYMSzkolenie Zarządzanie zespołem projektowym buduje kompetencje niezbędne do prawidłowej komunikacji jak i zarządzania zespołem

Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

1900.00 zł

2337.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-09 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie przepływami gotówki i gospodarowanie gotówką (Cash-flows management i cash management) w

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Zarządzanie przepływami gotówki i gospodarowanie gotówką (Cash-flows management i cash management) w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa>>> (...)

Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

2180.00 2080.00 zł

First Minute: -100zł

2558.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Finanse dla niefinansistów

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Finanse dla niefinansistów>>> Szkolenie pozwala zapoznać się z zagadnieniami z zakresu: finansowego celu zarządzania przedsiębiorstwem, wprowadzenia (...)

Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-28 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

2180.00 2080.00 zł

First Minute: -100zł

2558.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM DLA LIDERA/ MISTRZA/ BRYGADZISTY

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Częstą autorefleksją spotykaną na szkoleniach i auditach jest brak inwestowania w rozwój kadry zarządzającej na pierwszej linii. Odpowiedzią jest szkolenie Zarządzanie zespołem dla Lidera/ Mistrza/ BrygadzistyDla kogo? Dla mistrzów/brygadzistów.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

1050.00 zł

1291.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.

Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-06 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-07 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2024-05-08 - 2024-05-08 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-05-08 - 2024-05-08 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3 4