W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - poziom zaawansowany. Przegląd (...)
Najbliższy termin: 2025-02-24 - 2025-02-25 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Rabat: -5%
1694.33 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie czasem i efektywność osobista w pracy zawodowej. 2-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2025-02-27 - 2025-02-28 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Rabat: -5%
1741.07 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie czasem i efektywność osobista w pracy zawodowej. 2-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2025-02-27 - 2025-02-28 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Rabat: -5%
1741.07 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry (...)
Najbliższy termin: 2025-02-27 - 2025-02-28 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.
Najbliższy termin: 2025-02-27 - 2025-02-28 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.
Najbliższy termin: 2025-03-04 - 2025-03-04 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!
Najbliższy termin: 2025-03-04 - 2025-03-04 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.
Najbliższy termin: 2025-03-05 - 2025-03-05 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2025-03-05 - 2025-03-05 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2025-03-05 - 2025-03-05 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Rabat: -50%
(brutto)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.