Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Telefoniczna obsługa klienta inaczej telemarketing, to w ostatnich latach bardzo popularny sposób komunikacji z klientami, a z racji tego, iż telefony mają swoje oczywiste ograniczenia, niezwykle ważne stają się jasne i proste komunikaty przekazywane w rozmowie. Telefoniczna obsługa klienta to sztuka, którą można zdobyć podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce. 3-dniowe warsztaty budowania relacji ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce. 3-dniowe warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-29 Lokacja: Zakopane, Małopolskie

2290.00 2175.50 zł

Rabat: -5%

2675.87 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce.

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-28 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.00 1225.50 zł

Rabat: -5%

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-28 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.

Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

410.00 205.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-27 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

410.00 205.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

MS EXCEL

Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.

MS EXCEL 3 DNIOWE SZKOLENIE ONLINE CEL: Celem kursu jest nauka praktycznego zastosowania Excela w codziennej pracy i poznanie sposobów ułatwienia i przyśpieszenia najczęściej wykonywanych (...)

Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-29 Lokacja: szkolenie online, Mazowieckie

960.00 zł

960.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.

EVOLVO SZKOLENIA

Także w wersji ONLINE

Najbliższy termin: 2023-09-28 - 2023-09-29 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1750.00 1490.00 zł

First Minute: -260zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Najbliższy termin: 2023-09-29 - 2023-09-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

410.00 205.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2023-09-29 - 2023-09-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

410.00 205.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening menedżerski dla osób ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening (...)

Najbliższy termin: 2023-10-02 - 2023-10-03 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.00 1225.50 zł

Rabat: -5%

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Strona: 1 2 333