Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Telefoniczna obsługa klienta inaczej telemarketing, to w ostatnich latach bardzo popularny sposób komunikacji z klientami, a z racji tego, iż telefony mają swoje oczywiste ograniczenia, niezwykle ważne stają się jasne i proste komunikaty przekazywane w rozmowie. Telefoniczna obsługa klienta to sztuka, którą można zdobyć podczas szkoleń.
Znalezione szkolenia
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce. 3-dniowe warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-29 Lokacja: Zakopane, Małopolskie
2290.00 2175.50 zł Rabat: -5%
2675.87 zł brutto (Vat 23%)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-28 Lokacja: Do uzgodnienia.
1290.00 1225.50 zł Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-28 Lokacja: Do uzgodnienia.
1390.00 1320.50 zł Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.
Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
410.00 205.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-27 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
410.00 205.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
MS EXCEL 3 DNIOWE SZKOLENIE ONLINE CEL: Celem kursu jest nauka praktycznego zastosowania Excela w codziennej pracy i poznanie sposobów ułatwienia i przyśpieszenia najczęściej wykonywanych (...)
Najbliższy termin: 2023-09-27 - 2023-09-29 Lokacja: szkolenie online, Mazowieckie
960.00 zł 960.00 zł brutto (Vat 0%)
EVOLVO SZKOLENIA
Także w wersji ONLINE
Najbliższy termin: 2023-09-28 - 2023-09-29 Lokacja: Kraków, Małopolskie
1750.00 1490.00 zł First Minute: -260zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.
Najbliższy termin: 2023-09-29 - 2023-09-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
410.00 205.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2023-09-29 - 2023-09-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
410.00 205.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening (...)
Najbliższy termin: 2023-10-02 - 2023-10-03 Lokacja: Do uzgodnienia.
1290.00 1225.50 zł Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)