Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Telefoniczna obsługa klienta inaczej telemarketing, to w ostatnich latach bardzo popularny sposób komunikacji z klientami, a z racji tego, iż telefony mają swoje oczywiste ograniczenia, niezwykle ważne stają się jasne i proste komunikaty przekazywane w rozmowie. Telefoniczna obsługa klienta to sztuka, którą można zdobyć podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

Chiny - efektywna współpraca z partnerami z Chin

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat kultury Chin, która pozwoli na zwiększenie efektywności w komunikacji i w negocjacjach z chińskimi współpracownikami.

Najbliższy termin: 2025-05-23 - 2025-05-23 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie

1360.00 1260.00 zł

First Minute: -100zł

1549.80 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Obsługa klienta - kurs

KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami

KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obsługa klienta - warsztaty

KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obsługa klienta - trening

KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosem. Jak mówić pewnie, głośno i ciekawie

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie obejmuje m.in. zagadnienia: wpływ oddechu na emisję głosu, oddech przeponowy, fonacja, jak prawidłowo wydobywać głos, rezonans, jak wzmacniać głos, prawidłowa artykulacja, prawidłowa dykcja, intonacja głosu, jak dbać o głos, higiena

Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00 zł

1217.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Kurs - Work Life Balance

KM Studio - szkolenia

Szkolenie Work Life Balance to dla Organizacji sposób, by mieć efektywnych, niesfrustrowanych, zmotywowanych, dostarczających jakość i budujących dobrą atmosferę pracy pracowników.

Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-03 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Odważna liderka - Budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie skierowane jest do kobiet liderek (na początku swojej drogi zawodowej jak i pracujących na tym stanowisku już kilka lat), które chcą popracować nad poczuciem własnej wartości i wzmocnić odwagę do podejmowania działań, które są najważniejsze

Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-03 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1580.00 1480.00 zł

First Minute: -100zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe warsztaty praktyczne.

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-04 Lokacja: Do uzgodnienia.

1990.00 1890.50 zł

Rabat: -5%

2325.32 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Zdalne zarządzanie projektami z wykorzystaniem PRINCE2, PMBoK, AGILE. 2-dniowe warsztaty ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zdalne zarządzanie projektami z wykorzystaniem PRINCE2, PMBoK, AGILE. (...)

Najbliższy termin: 2025-06-09 - 2025-06-10 Lokacja: Do uzgodnienia.

1480.00 1406.00 zł

Rabat: -5%

1729.38 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Strona: 1 2 319