Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Telefoniczna obsługa klienta inaczej telemarketing, to w ostatnich latach bardzo popularny sposób komunikacji z klientami, a z racji tego, iż telefony mają swoje oczywiste ograniczenia, niezwykle ważne stają się jasne i proste komunikaty przekazywane w rozmowie. Telefoniczna obsługa klienta to sztuka, którą można zdobyć podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

Skuteczna Rozmowa - Jak sprzedawać przez telefon?

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Komunikacja w relacji Klient - sprzedawca. Jak przekazywać informacje przez telefon? Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.

Najbliższy termin: 2017-01-19 - 2017-01-19 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

790.00 zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie (...)

Najbliższy termin: 2017-01-19 - 2017-01-20 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Podczas tych warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów. Dzięki uświadomieniu sobie znaczenia swo

Najbliższy termin: 2017-01-20 - 2017-01-20 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

790.00 zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Podczas tych warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów. Dzięki uświadomieniu sobie znaczenia swo

Najbliższy termin: 2017-01-20 - 2017-01-20 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

790.00 zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Mistrzowskie prowadzenie szkoleń

Akademia Przemawiania ARBIZ

Cel szkolenia- poznanie zasad pracy z uczestnikami szkoleń,- poznanie zasad budowania relacji z uczestnikami od ich wejścia do sali szkoleniowej,- poznanie zasad budowy szkolenia i jego struktury,- poznanie (...)

Najbliższy termin: 2017-01-20 - 2017-01-20 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

1170.00 1053.00 zł

Rabat: -10%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Ochrona danych osobowych z uwzględnieniem danych osobowych

InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest przekazanie wytycznych dotyczących przetwarzania danych osobowych zgodnie z aktualnym stanem prawnym. Obecnie trwają pracę nad rozporządzeniem Unijnym, które miałoby wprowadzić kary dla przedsiębiorców (...)

Najbliższy termin: 2017-01-20 - 2017-01-20 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

490.00 zł

602.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-d

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Najbliższy termin: 2017-01-23 - 2017-01-26 Lokacja: Zakopane, Małopolskie

1990.00 1890.50 zł

Rabat: -5%

2325.32 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

MS Word - Korespondencja seryjna, zaawansowana edycja dokumentów

InfoBizTech

Celem szkolenie z obszaru Microsoft Office jest szczegółowe omówieni programu MS Word. Dzięki nim umiejętnie przygotujemy oficjalne pismo, stworzymy i wykorzystamy bazy danych

Najbliższy termin: 2017-01-23 - 2017-01-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

490.00 zł

602.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem

Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy na szkolenie pod tytułem: „Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem”.

Najbliższy termin: 2017-01-23 - 2017-01-24 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Ochrona danych osobowych

Effect Group Sp. z o.o.

Omówienie obowiązujących regulacji prawnych w zakresie ochrony danych osobowych. Najbardziej kontrowersyjne problemy praktyczne związane z tworzeniem i zarządzaniem bazami danych osobowych.

Najbliższy termin: 2017-01-23 - 2017-01-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 335