Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Zasady prowadzenia profesjonalnego sekretariatu

InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu.

Najbliższy termin: 2019-12-13 - 2019-12-13 Lokacja: Warszawa, Opolskie

490.00 zł

602.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2019-12-16 - 2019-12-16 Lokacja: Opole, Opolskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2019-12-17 - 2019-12-17 Lokacja: Opole, Opolskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Najbliższy termin: 2019-12-17 - 2019-12-17 Lokacja: Opole, Opolskie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2019-12-18 - 2019-12-18 Lokacja: Opole, Opolskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej firm i instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez wew/zew i odpowiadają za wizerunek zewnętrzny podmiotów gospodarczych.

Najbliższy termin: 2019-12-18 - 2019-12-18 Lokacja: Opole, Opolskie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2019-12-19 - 2019-12-19 Lokacja: Opole, Opolskie

290.00 145.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem

KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Najbliższy termin: 2019-12-19 - 2019-12-19 Lokacja: Opole, Opolskie

510.00 255.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Najbliższy termin: 2019-12-20 - 2019-12-20 Lokacja: Opole, Opolskie

290.00 145.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Szkolenie Motywowanie pracowników kluczem do efektywności w Opolu 2 dniowe

PeZet Szkolenia Marcin Żurek

Szkolenie Motywowanie pracowników kluczem do efektywności Stacjonarne skierowane jest do osób pracujących na stanowiskach kierowniczych zainteresowanych zdobyciem wiedzy w kierunku zwiększenia motywacji pracowników.

Najbliższy termin: 2020-01-06 - 2020-01-07 Lokacja: Opole, Opolskie

790.00 zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3