Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

English trainings

Perspecta

 Subjects of training prepared in english  Soft skillsAssertivenessExerting influencePublic sperakingSelf-presentation and communicationAnti-stress programPreparation to the interviewSales (...)

Najbliższy termin: 2020-04-01 - 2020-04-01 Lokacja: Opole, Opolskie

499.00 zł

613.77 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Szkolenia Online

Perspecta

Korzyści udziału w Szkoleniach Online Możliwość odbycia szkolenia w dowolnym miejscu, w dowolnym czasieOszczędność kosztów; cena szkoleń online obejmuje 50% ceny szkoleń stacjonarnychOszczędność czasu (...)

Najbliższy termin: 2020-03-30 - 2020-03-30 Lokacja: Opole, Opolskie

Do uzgodnienia Szkolenie otwarte.

Szkolenia - 50% zniżki

Perspecta

1.     Twoja firma planuje szkolenia w 2020 lub 2021 roku?2.     Decydując się na szkolenia do 31.05.2020 – 50% zniżki.3.     Szkolenia możesz zrealizować w dogodnym dla Ciebie momencie. Najpóźniej (...)

Najbliższy termin: 2020-04-01 - 2020-04-01 Lokacja: Opole, Opolskie

1900.00 zł

2337.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2020-04-27 - 2020-04-27 Lokacja: Opole, Opolskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2020-04-28 - 2020-04-28 Lokacja: Opole, Opolskie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Najbliższy termin: 2020-04-29 - 2020-04-29 Lokacja: Opole, Opolskie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2020-04-29 - 2020-04-29 Lokacja: Opole, Opolskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem

KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Najbliższy termin: 2020-04-30 - 2020-04-30 Lokacja: Opole, Opolskie

510.00 255.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2020-04-30 - 2020-04-30 Lokacja: Opole, Opolskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Najbliższy termin: 2020-06-12 - 2020-06-12 Lokacja: Opole, Opolskie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.