Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Profesjonalna obsługa klienta, czy to w tradycyjnej sprzedaży bezpośredniej czy w telemarketingu to podstawa dla każdego handlowca. W handlu liczy się skuteczność i pełen profesjonalizm, dlatego jeśli stawiamy pierwsze kroki w tej dziedzinie przydatne będą szkolenia handlowe na początek „obsługa klienta”. Wzmocnieni szkoleniami pewnie wkroczymy w świat handlu.

Znalezione szkoleniamagnify

Zarządzanie reklamacjami - aspekty prawne

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.

Najbliższy termin: 2019-10-18 - 2019-10-18 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

880.00 zł

1082.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży

Mati Consulting szkolenia

Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki dobrej sprzedaży, jak pozyskać klienta i utrzymać tego klienta.

Najbliższy termin: 2019-10-18 - 2019-10-18 Lokacja: Lublin, Lubelskie

840.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Najbliższy termin: 2019-10-18 - 2019-10-18 Lokacja: Lublin, Lubelskie

840.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywna obsługa trudnego i wymagającego klienta.

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Rola jakości obsługi ,,trudnego’’ Klienta. Odczytywanie i przekazywanie sygnałów niewerbalnych.Dostosowanie przekazu komunikacyjnego do rozmówcy i formy komunikowania się. Emocje w czasie obsługi reklamacji.Pozytywne nastawienie do klienta.

Najbliższy termin: 2019-10-21 - 2019-10-22 Lokacja: Katowice, Śląskie

1490.00 1290.00 zł

First Minute: -200zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Silny i skuteczny sprzedawca - warsztaty

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Proponujemy Państwu szkolenie oparte o nowoczesne metody wywodzące się z najnowszej wiedzy naukowej dotyczącej radzenia sobie z napięciem emocjonalnym, działania z zachowaniem przejrzystości myślenia.

Najbliższy termin: 2019-10-21 - 2019-10-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Umowy handlowe z pozycji zakupowej

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Każdy uczestnik otrzyma praktyczną wiedzę na temat prawnych aspektów zawierania umów oraz negocjowania warunków zabezpieczeń umów handlowych, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

Najbliższy termin: 2019-10-22 - 2019-10-22 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

1040.00 940.00 zł

Rabat: -100zł

1156.20 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje zakupowe i umowy handlowe

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Podczas treningu autor-trener uwzględnia najnowsze i najbardziej efektywne w roli negocjacyjnej osiągnięcia neurolingwistyki (wpływ słów, składni i stylistyki wypowiedzi na układ nerwowy odbiorcy), psychologii stosowanej i psychologii temperamentu.

Najbliższy termin: 2019-10-22 - 2019-10-24 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

2190.00 1890.00 zł

Rabat: -300zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje zakupowe, umowy handlowe i zarządzanie dostawcami

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Trening jest uzupełniony wiedzą i licznymi ćwiczeniami z zakresu psychodiagnostyki tzn. umiejętności rozpoznawania u ludzi tych cech osobowości, które mają znaczenie dla wyboru optymalnych technik w dialogu.

Najbliższy termin: 2019-10-22 - 2019-10-25 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

2890.00 2490.00 zł

Rabat: -400zł

3062.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Decyzje zakupowe klientów. Błędy poznawcze. Marketing nowej generacji. Rola zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Najbliższy termin: 2019-10-24 - 2019-10-25 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1750.00 zł

2152.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Asertywność jako metoda na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z klientam

Effect Group Sp z o.o.

Wartością asertywnych pracowników jest fakt, iż dostrzegają oni pozytywne aspekty popełnianych błędów, umieją analizować i wyciągać wnioski, co umożliwia lepsze działania i unikanie podobnych błędów w przyszłości.

Najbliższy termin: 2019-10-24 - 2019-10-25 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 337