Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Profesjonalna obsługa klienta, czy to w tradycyjnej sprzedaży bezpośredniej czy w telemarketingu to podstawa dla każdego handlowca. W handlu liczy się skuteczność i pełen profesjonalizm, dlatego jeśli stawiamy pierwsze kroki w tej dziedzinie przydatne będą szkolenia handlowe na początek „obsługa klienta”. Wzmocnieni szkoleniami pewnie wkroczymy w świat handlu.
Znalezione szkolenia
KC Centrum Rozwoju
Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!
Najbliższy termin: 2025-07-03 - 2025-07-03 Lokacja: Kraków, Małopolskie
550.00 275.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2025-07-02 - 2025-07-02 Lokacja: Kraków, Małopolskie
490.00 245.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!
Najbliższy termin: 2025-07-08 - 2025-07-08 Lokacja: Opole, Opolskie
550.00 275.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
HILLWAY Training & Consulting
Konflikty od wieków były “motorem postępu”, czynnikiem aktywizującym, integrującym, stwarzającym warunki do zdobywania kompetencji interpersonalnych, w tym takich umiejętności, jak tolerancja i dochodzenie do kompromisu.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
HILLWAY Training & Consulting
Poznaj skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center!
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
HILLWAY Training & Consulting
"Działania w zakresie podniesienie standardów obsługi Klienta w firmach są zadaniem strategicznym. (...)"
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia