Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Profesjonalna obsługa klienta, czy to w tradycyjnej sprzedaży bezpośredniej czy w telemarketingu to podstawa dla każdego handlowca. W handlu liczy się skuteczność i pełen profesjonalizm, dlatego jeśli stawiamy pierwsze kroki w tej dziedzinie przydatne będą szkolenia handlowe na początek „obsługa klienta”. Wzmocnieni szkoleniami pewnie wkroczymy w świat handlu.

Znalezione szkoleniamagnify

Transport drogowy: współpraca przewoźnika – zleceniodawcy – załadowcy/odbiorcy. Problemy – Praktyka

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

 TRANSPORT DROGOWY: WSPÓŁPRACA PRZEWOŹNIKA  – ZLECENIODAWCY – ZAŁADOWCY/ODBIORCY PROBLEMY – PRAKTYKA – PROCEDURY – PRAWO – POROZUMIENIE .  SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE I ONLINE!POBIERZ OFERTĘ (...)

Najbliższy termin: 2024-04-22 - 2024-04-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1260.00 1160.00 zł

First Minute: -100zł

1426.80 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-04-23 - 2024-04-23 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-04-24 - 2024-04-24 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta>>>Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla każdej firmy. Podczas szkolenia (...)

Najbliższy termin: 2024-04-26 - 2024-04-26 Lokacja: CAŁA POLSKA, Małopolskie

690.00 640.00 zł

First Minute: -50zł

787.20 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Negocjacje w biznesie - szkolenie. Skuteczne techniki i taktyki negocjacyjne

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie będzie pomocne w nauczeniu się świadomego negocjowania, od przygotowania się do rozmów, poprzez umiejętne prowadzenie negocjacji zakończonych satysfakcjonującym wynikiem.

Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

1490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Sztuka profesjonalnej obsługi klienta oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach – szkolenie z efekty

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

indywidualne motywy zakupu, kryteria podejmowania decyzji, style komunikacji i zachowań, czynniki satysfakcji klienta, efektywna komunikacja z klientem, praca z „trudnym” klientem, asertywna komunikacja.

Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: online, Mazowieckie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.   GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)

Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obsługa trudnego klienta. Trening radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów.

EVOLVO SZKOLENIA

Intensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE

Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1750.00 1490.00 zł

First Minute: -260zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-04-25 Lokacja: Lublin, Lubelskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalny office manager, najlepsze praktyki biznesowe. Szkolenie dla asystentek/asystentów

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.

Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

940.00 zł

1156.20 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 38