Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Profesjonalna obsługa klienta, czy to w tradycyjnej sprzedaży bezpośredniej czy w telemarketingu to podstawa dla każdego handlowca. W handlu liczy się skuteczność i pełen profesjonalizm, dlatego jeśli stawiamy pierwsze kroki w tej dziedzinie przydatne będą szkolenia handlowe na początek „obsługa klienta”. Wzmocnieni szkoleniami pewnie wkroczymy w świat handlu.

Znalezione szkoleniamagnify

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności

KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2025-07-23 - 2025-07-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie

490.00 245.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!

Najbliższy termin: 2025-07-17 - 2025-07-17 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

550.00 275.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!

Najbliższy termin: 2025-07-22 - 2025-07-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie

550.00 275.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Szkolenie HILLWAY Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center

HILLWAY Training & Consulting

Poznaj skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center!

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Szkolenie HILLWAY Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta jako strategiczna przewaga firmy

HILLWAY Training & Consulting

"Działania w zakresie podniesienie standardów obsługi Klienta w firmach są zadaniem strategicznym. (...)"

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.