Profesjonalna obsługa klienta wymaga, oprócz wiedzy i kompetencji pro klienckich, dużej dawki elastyczności. Każdy klient jest inny i wymaga podejścia dostosowanego do jego osobowości, doświadczenia i preferencji.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-03 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania>>> „ZAMIAST CIĄGLE NA COŚ (...)
Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-03 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -50zł
1020.90 zł brutto (Vat 23%)
Na szkoleniu będziemy omawiać zagadnienia (oraz w ramach każdego w z nich realizować ćwiczenia): efektywność zarządzania czasem, style zachowań i ich wpływ na skuteczność w biznesie, techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie.
Najbliższy termin: 2025-06-04 - 2025-06-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie na temat AI w urzędzie obejmuje m.in. zagadnienia: ChatGPT, pisanie promptów, Copilot Microsoft, Google Gemini, automatyzacja zadań administracyjnych, aspekty prawne AI w administracji publicznej.
Najbliższy termin: 2025-06-04 - 2025-06-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2447.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.
Najbliższy termin: 2025-06-11 - 2025-06-11 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1217.70 zł brutto (Vat 23%)
Skąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc.
Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-17 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2570.70 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)
Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -50zł
1881.90 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą prezentacje, których celem jest przekonanie odbiorców do rozwiązania, produktu, usługi lub przekazanie ważnych informacji.
Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.