Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2020-02-26 - 2020-02-26 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Asertywność jako metoda na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z klientam

Effect Group Sp z o.o.

Wartością asertywnych pracowników jest fakt, iż dostrzegają oni pozytywne aspekty popełnianych błędów, umieją analizować i wyciągać wnioski, co umożliwia lepsze działania i unikanie podobnych błędów w przyszłości.

Najbliższy termin: 2020-07-16 - 2020-07-17 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.