W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. (...)
Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -5%
1741.07 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -5%
1390.52 zł brutto (Vat 23%)
Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)
Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-28 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-30 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYMSzkolenie Zarządzanie zespołem projektowym buduje kompetencje niezbędne do prawidłowej komunikacji jak i zarządzania zespołem
Najbliższy termin: 2024-06-06 - 2024-06-07 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
2337.00 zł brutto (Vat 23%)
Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Odkryj tajniki SEO dla e-commerce i przetransformuj swój sklep internetowy! W dobie cyfrowej rewolucji, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w e-commerce.
Najbliższy termin: 2024-07-05 - 2024-07-05 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -10%
1062.72 zł brutto (Vat 23%)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.