Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Zarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. 2-dniowe warsztaty ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. (...)

Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1490.00 1415.50 zł

Rabat: -5%

1741.07 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1190.00 1130.50 zł

Rabat: -5%

1390.52 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta

AVENHANSEN Sp. z o.o.

 Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)

Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-28 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-30 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYM

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYMSzkolenie Zarządzanie zespołem projektowym buduje kompetencje niezbędne do prawidłowej komunikacji jak i zarządzania zespołem

Najbliższy termin: 2024-06-06 - 2024-06-07 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1900.00 zł

2337.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

SEO E-COMMERCE. POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO. Szkolenie dla managerów i specjalistów e-commer

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Odkryj tajniki SEO dla e-commerce i przetransformuj swój sklep internetowy! W dobie cyfrowej rewolucji, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w e-commerce.

Najbliższy termin: 2024-07-05 - 2024-07-05 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

960.00 864.00 zł

Rabat: -10%

1062.72 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2