Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Obsługa reklamacji i skarg - jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmy

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi

Najbliższy termin: 2025-10-14 - 2025-10-15 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje handlowe. Jak dobrać najlepsze taktyki negocjacyjne i najkorzystniej zawrzeć umowę?

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Jak prowadzić negocjacje wstępne,jak przyjąć partnera i jak zachować się jadąc do partnera, jak prowadzić negocjacje cenowe,jak skutecznie bronić się przed manipulacją ze strony partnera,jak przełamywać impas i wykorzystać techniki retoryczne.

Najbliższy termin: 2025-10-13 - 2025-10-14 Lokacja: Katowice, Śląskie

2090.00 1890.00 zł

First Minute: -200zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Profesjonalna Obsługa Klienta

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta

Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Sprzedaż - techniki i strategie sprzedaży - warsztaty

KM Studio - szkolenia

Szkolenie sprzedaż ma na celu zapoznanie Uczestników z procesem sprzedaży od momentu przygotowania i planu do momentu zakończenia transakcji.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Sprzedaż - techniki i strategie sprzedaży w praktyce

KM Studio - szkolenia

Szkolenie sprzedaż ma na celu zapoznanie Uczestników z procesem sprzedaży od momentu przygotowania i planu do momentu zakończenia transakcji.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Sprzedaż - techniki i strategie sprzedaży -trening

KM Studio - szkolenia

Szkolenie sprzedaż ma na celu zapoznanie Uczestników z procesem sprzedaży od momentu przygotowania i planu do momentu zakończenia transakcji.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Sprzedaż - techniki i strategie sprzedaży w praktyce

KM Studio - szkolenia

Szkolenie sprzedaż ma na celu zapoznanie Uczestników z procesem sprzedaży od momentu przygotowania i planu do momentu zakończenia transakcji.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Sprzedaż - techniki i strategie sprzedaży - warsztaty

KM Studio - szkolenia

Szkolenie sprzedaż ma na celu zapoznanie Uczestników z procesem sprzedaży od momentu przygotowania i planu do momentu zakończenia transakcji.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obsługa klienta - kurs

KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami

KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3 4 5 6