Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu...
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie.
Najbliższy termin: 2024-06-17 - 2024-06-17 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
First Minute: -100zł
971.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia.
Najbliższy termin: 2024-06-17 - 2024-06-18 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2201.70 zł brutto (Vat 23%)
Na szkoleniu omówimy zagadnienia: efektywna sprzedaż, oczekiwania klienta, proces sprzedażowy, motywacje klientów, wywieranie wpływu społecznego, pozytywna perswazja, etapy rozmowy handlowej, badanie potrzeb klienta, język korzyści, „trudny” klient.
Najbliższy termin: 2024-06-20 - 2024-06-21 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2201.70 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...)
Najbliższy termin: 2024-04-18 - 2024-04-19 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Rabat: -5%
1565.79 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2024-04-23 - 2024-04-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-04-24 - 2024-04-24 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług
Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-04-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się obsługą Turysty
Najbliższy termin: 2024-06-27 - 2024-06-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.