Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi
Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie sprzedażowe dla zaawansowanych handlowców powstało z myślą o świadomych i doświadczonych handlowcach, którzy nie chcą zatrzymywać rozwoju swoich umiejętności.
Najbliższy termin: 2025-06-05 - 2025-06-06 Lokacja: online, Mazowieckie
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu...
Najbliższy termin: 2025-06-09 - 2025-06-09 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia.
Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-17 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.
Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2025-04-30 - 2025-04-30 Lokacja: Łódź, Łódzkie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie obejmuje m.in. zagadnienia: rola i znaczenie klienta w zarządzaniu sprzedażą, monitorowanie wyników i rozwój sprzedaży, zarządzanie zespołem sprzedaży, mierzenie wyników i udzielanie feedbacku, ustalanie celów sprzedażowych
Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: online, Mazowieckie
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu...
Najbliższy termin: 2025-05-12 - 2025-05-13 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -50zł
1758.90 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -50zł
1758.90 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.