Wartością asertywnych pracowników jest fakt, iż dostrzegają oni pozytywne aspekty popełnianych błędów, umieją analizować i wyciągać wnioski, co umożliwia lepsze działania i unikanie podobnych błędów w przyszłości.
Najbliższy termin: 2022-08-29 - 2022-08-30 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
1783.50 zł brutto (Vat 23%)
szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju komp.
Najbliższy termin: 2022-08-24 - 2022-08-25 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -2%
(brutto)
Jesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwrócą się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie.
Najbliższy termin: 2022-09-05 - 2022-09-06 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
1660.50 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2022-09-07 - 2022-09-07 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2022-09-08 - 2022-09-08 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.
Najbliższy termin: 2022-09-12 - 2022-09-13 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie jest prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży
Najbliższy termin: 2022-08-24 - 2022-08-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -2%
(brutto)
Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...)
Najbliższy termin: 2022-08-24 - 2022-08-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -2%
(brutto)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2022-10-10 - 2022-10-11 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -5%
1577.48 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2022-10-10 - 2022-10-11 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -5%
1577.48 zł brutto (Vat 23%)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.