Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu do krajów zamorskich, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu.
Najbliższy termin: 2025-05-19 - 2025-05-20 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie
First Minute: -200zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-22 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
podstawy zrównoważonego rozwoju, wpływ ESG na decyzje zakupowe, etyczne praktyki, zasady współpracy z dostawcami, zasady integracji celów ESG ze strategią zakupową.
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2816.70 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie będzie pomocne w nauczeniu się świadomego negocjowania, od przygotowania się do rozmów, poprzez umiejętne prowadzenie negocjacji zakończonych satysfakcjonującym wynikiem.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-03 Lokacja: online, Mazowieckie
1955.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.