Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)

Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2018-09-19 - 2018-09-20 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

1480.00 1435.60 zł

First Minute: -3%

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

Techniki sprzedaży - obsługa klienta

Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest doskonalenie standardów handlowych na poszczególnych etapach rozmowy – od przygotowania się do wizyty u klienta, umówienie się na spotkanie, analizę potrzeb, przedstawienie oferty, poznanie technik sprzedaży podczas obsługi.

Najbliższy termin: 2018-09-19 - 2018-09-20 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

1680.00 1629.60 zł

First Minute: -3%

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

Negocjacje biznesowe

WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Negocjacje, to wynik precyzyjnych przygotowań, wnikliwych analiz oraz stosowanie dobrych praktyk i sprawdzonych narzędzi. Wysoki poziom kompetencji negocjacyjnych, to zawodowe sukcesy, biznesowe profity oraz zawodowa satysfakcja

Najbliższy termin: 2018-10-25 - 2018-10-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Bądź skuteczny - Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian.Psychologia zmiany - jedyne, co jest pewne w biznesie, to zmiana. Czym jest zmiana?Poziomy zmian - organizacyjny, personalny, indywidualny.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA- SZKOLENIE FIRMOWE

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Sztuka badania potrzeb klienta i finalizacji transakcji

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Sztuka badania potrzeb klienta i finalizacji transakcjiProgram:Złote zasady wędkarza.Przynęta ma smakować Klientowi nie Tobie!Technika „rzucania kamieni”.Skąd mam wiedzieć co jest ważne dla Klienta?Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI - SKUTECZNE SZKOLENIE MENADŻERSKIE

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMICel szkolenia : prezentacja kompleksowej metodologii zarządzania projektami tak aby uczestnicy byli w stanie samodzielnie zaplanować, poprowadzić oraz zakończyć i ocenić przykładowy projekt.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Zacznij zarabiać - Sztuka badania potrzeb klienta i finalizacji transakcji

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Sztuka badania potrzeb klienta i finalizacji transakcjiProgram:Złote zasady wędkarza.Przynęta ma smakować Klientowi nie Tobie!Technika „rzucania kamieni”.Skąd mam wiedzieć co jest ważne dla Klienta?Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Skuteczne szkolenie handlowe - Sztuka badania potrzeb klienta i finalizacji transakcji

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Sztuka badania potrzeb klienta i finalizacji transakcjiProgram:Złote zasady wędkarza.Przynęta ma smakować Klientowi nie Tobie!Technika „rzucania kamieni”.Skąd mam wiedzieć co jest ważne dla Klienta?Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Strona: 1 2 315