Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Telefoniczna obsługa klienta inaczej telemarketing, to w ostatnich latach bardzo popularny sposób komunikacji z klientami, a z racji tego, iż telefony mają swoje oczywiste ograniczenia, niezwykle ważne stają się jasne i proste komunikaty przekazywane w rozmowie. Telefoniczna obsługa klienta to sztuka, którą można zdobyć podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

AI w biznesie. Wprowadzenie do praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę interentową:ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć. >>>  "Asertywność to umiejętność bycia zdecydowanym w swoich poglądach, ale otwartym na innych (...)

Najbliższy termin: 2025-08-07 - 2025-08-08 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1880.00 1780.00 zł

First Minute: -100zł

2189.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Najbliższy termin: 2025-08-06 - 2025-08-06 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

550.00 275.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Narzędzia AI na drodze do poprawy organizacji pracy i efektywności podejmowanych działań

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę interentową:ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć. >>>  "Asertywność to umiejętność bycia zdecydowanym w swoich poglądach, ale otwartym na innych (...)

Najbliższy termin: 2025-09-15 - 2025-09-16 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1880.00 1830.00 zł

First Minute: -50zł

2250.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.

Najbliższy termin: 2025-07-31 - 2025-07-31 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie

490.00 245.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Najbliższy termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Narzędzia AI w pracy handlowca

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę interentową:ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć. >>>  "Asertywność to umiejętność bycia zdecydowanym w swoich poglądach, ale otwartym na innych (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie otwarte.