Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Telefoniczna obsługa klienta inaczej telemarketing, to w ostatnich latach bardzo popularny sposób komunikacji z klientami, a z racji tego, iż telefony mają swoje oczywiste ograniczenia, niezwykle ważne stają się jasne i proste komunikaty przekazywane w rozmowie. Telefoniczna obsługa klienta to sztuka, którą można zdobyć podczas szkoleń.
Znalezione szkolenia
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zapraszamy na naszą stronę interentową:ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć. >>> "Asertywność to umiejętność bycia zdecydowanym w swoich poglądach, ale otwartym na innych (...)
Najbliższy termin: 2025-08-07 - 2025-08-08 Lokacja: Kraków, Małopolskie
1880.00 1780.00 zł First Minute: -100zł
2189.40 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.
Najbliższy termin: 2025-08-06 - 2025-08-06 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
550.00 275.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zapraszamy na naszą stronę interentową:ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć. >>> "Asertywność to umiejętność bycia zdecydowanym w swoich poglądach, ale otwartym na innych (...)
Najbliższy termin: 2025-09-15 - 2025-09-16 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
1880.00 1830.00 zł First Minute: -50zł
2250.90 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.
Najbliższy termin: 2025-07-31 - 2025-07-31 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
490.00 245.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
WSTRONEROZWOJU
Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów
Najbliższy termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zapraszamy na naszą stronę interentową:ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć. >>> "Asertywność to umiejętność bycia zdecydowanym w swoich poglądach, ale otwartym na innych (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia