W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service(...)
Najbliższy termin: 2022-08-22 - 2022-08-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1963.08 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service(...)
Najbliższy termin: 2022-08-22 - 2022-08-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1963.08 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service(...)
Najbliższy termin: 2022-08-22 - 2022-08-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1963.08 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalny Trener Biznesu -3-dniowe warsztaty doskonalenia kluczowych (...)
Najbliższy termin: 2022-08-24 - 2022-08-26 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
2559.02 zł brutto (Vat 23%)
Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...)
Najbliższy termin: 2022-08-30 - 2022-08-30 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -2%
(brutto)
Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.
Najbliższy termin: 2022-09-13 - 2022-09-13 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2022-09-13 - 2022-09-13 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
TELEFONICZNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW - AKTYWNY TRENING SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Przekazanie narzędzi pozwalających:Przekazanie narzędzi pozwalających:Skutecznie umawiać (...)
Najbliższy termin: 2022-09-15 - 2022-09-16 Lokacja: Kraków, Małopolskie
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2022-09-15 - 2022-09-16 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1577.48 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2022-09-15 - 2022-09-16 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1577.48 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.