Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.
Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie da odpowiedź na pytania związane ze skuteczną realizacją założeń polityki zakupowej.Pokazane zostaną metody przeciwdziałaniu manipulacji w negocjacjach zakupowych.
Najbliższy termin: 2025-10-27 - 2025-10-28 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -200zł
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Na szkoleniu omówimy następujące zagadnienia: przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji, jak rozróżnić mobbing od konfliktów interpersonalnych oraz jak dbać o swoje środowisko pracy, zachowania dyskryminacyjne, molestowanie seksualne.
Najbliższy termin: 2025-11-05 - 2025-11-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1340.70 zł brutto (Vat 23%)
budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience), dobrostan pracownika (total well-being), poczucie spełnienia pracownika (employee fulfillment), badanie doświadczeń i potrzeb pracownika, empoyer branding, indywidualny rozwój
Najbliższy termin: 2025-09-11 - 2025-09-12 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2447.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie z postępowania upadłościowego obejmuje m.in.: prowadzenie i przebieg postępowań restrukturyzacyjnych, układ w postępowaniu restrukturyzacyjnym, prawa i obowiązki wierzycieli, prowadzenie postępowania upadłościowego oraz skutki.
Najbliższy termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2447.70 zł brutto (Vat 23%)
pierwsza ocena w służbie cywilnej, oceny okresowe w służbie cywilnej, przyznawanie kolejnych stopni służbowych, wartościowanie stanowisk pracy w służbie cywilnej.
Najbliższy termin: 2025-11-21 - 2025-11-21 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1217.70 zł brutto (Vat 23%)
Celem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami.
Najbliższy termin: 2025-09-15 - 2025-09-15 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1340.70 zł brutto (Vat 23%)
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów
Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.
Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.