Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Znalezione szkolenia
KM Studio - szkolenia
Szkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy).
Najbliższy termin: 2024-06-06 - 2024-06-07 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%)
GO 4 EX CX
Jednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której gracze ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
1800.00 1620.00 zł Rabat: -10%
1620.00 zł brutto (Vat 0%)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej czy też produkcyjnej jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala przedsiębiorstwu utrzymać pozycje na rynku, wyprzedzać konkurencję, zapewnić stabilizację dochodów, zmniejszać straty.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Nowoczesna retoryka to umiejetność na którą składają się osiągnięcia starożytnych mówców, najnowsze odkrycia z zakresu psycholingwistyki, psychologii społecznej, eksperymentalnej oraz nurtów coachingowych.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Warsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia