czym jest savoir-vivre, etykieta w biznesie, zasady savoir vivre w biznesie, dress code biznesowy, dress code w urzędzie, mowa ciała, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie, pozytywny wizerunek w biznesie, precedencja, korespondencja firmowa
Najbliższy termin: 2025-05-12 - 2025-05-12 Lokacja: online, Mazowieckie
971.70 zł brutto (Vat 23%)
Wystąpienia publiczne. Zwiększenie pewności siebie podczas wystąpienia publicznego Radzenie sobie w sytuacjach trudnych Doskonalenie komunikacji niewerbalnej w wystąpieniu Struktura wystąpień publicznych Budowanie relacji z publicznością
Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie
First Minute: -200zł
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Telefoniczne umawianie spotkań handlowych.Zwiększenie ilości umawianych spotkań handlowych Zbudowanie pewności siebie, nauka radzenia sobie z odmową Poznanie kilkunastu metod omijania strażnika Nauczenie się skutecznego pokonywania obiekcji.
Najbliższy termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie
First Minute: -200zł
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Skuteczna sprzedaż z elementami NLP. Nabycie umiejętności szybkiego budowania relacji z klientem Poznanie technik obrony ceny Nabycie umiejętności badania potrzeb tak, by wzbudzić pragnienie zakupu Poznanie zasad posługiwania się językiem korzyści
Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie
First Minute: -200zł
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta
Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.
Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie da odpowiedź na pytania związane ze skuteczną realizacją założeń polityki zakupowej.Pokazane zostaną metody przeciwdziałaniu manipulacji w negocjacjach zakupowych.
Najbliższy termin: 2025-05-15 - 2025-05-16 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie
First Minute: -200zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów
Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Zarządzanie stresem. Kontrolowanie emocji w miejscu pracy. Wpływ długotrwałego stresu na stan zdrowia Skutecznego reagowanie w sytuacjach stresujących Relaksacyjnych oraz poznawcze technik i radzenia sobie ze stresem i kontrolowania emocji
Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie
First Minute: -200zł
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.