Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!
Najbliższy termin: 2025-07-10 - 2025-07-10 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.
Najbliższy termin: 2025-07-09 - 2025-07-09 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2025-07-09 - 2025-07-09 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.
Najbliższy termin: 2025-07-10 - 2025-07-10 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.
Najbliższy termin: 2025-07-10 - 2025-07-10 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!
Najbliższy termin: 2025-07-08 - 2025-07-08 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.