Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.
Najbliższy termin: 2024-05-02 - 2024-05-02 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-05-02 - 2024-05-02 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Nasze szkolenie jest zaprojektowane przez doświadczonego praktyka.Opiera się na rzetelnej i praktycznej wiedzy „wydeptanej” w trakcie realizacji kilku tysięcy godzin szkoleń.
Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Katowice, Śląskie
2337.00 zł brutto (Vat 23%)
CEL SZKOLENIASzkolenie buduje kompetencje niezbędne do samodzielnego zarządzania zespołem pracowników KORZYŚCIPoznasz swój styl kierowania zespołem. Dowiesz się, czy jest on prawidłowyDowiesz się (...)
Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: Katowice, Śląskie
2337.00 zł brutto (Vat 23%)
Intensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -260zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
Najważniejsze taktyki negocjacyjne sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces.
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -300zł
2029.50 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.
Najbliższy termin: 2024-04-29 - 2024-04-29 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-04-30 - 2024-04-30 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.