Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi...
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Głównym celem szkolenia jest przekazanie wytycznych dotyczących przetwarzania danych osobowych zgodnie z aktualnym stanem prawnym. Obecnie trwają pracę nad rozporządzeniem Unijnym, które miałoby wprowadzić kary dla przedsiębiorców (...)
Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-06 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
725.70 zł brutto (Vat 23%)
Rola mentora, zasady prowadzenia mentoringu wpływające na rozwój mentee, wykorzystanie informacji zwrotnej, mentoring online
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Do uzgodnienia.
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
W czasie kryzysu niezbędna jest kreatywność, świeże spojrzenie, pomysły na zmiany i ulepszenia – warto wciągnąć w ich poszukiwanie całą załogę!
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-13 Lokacja: Do uzgodnienia.
1599.00 zł brutto (Vat 23%)
Przed przystąpieniem do negocjacji powinniśmy kierować się ważnymi zasadami jakie pomogą nam przy przeprowadzaniu negocjacji. Dobry negocjator musi posiadać pewne umiejętności, które nabędzie na tym szkoleniu.
Najbliższy termin: 2024-05-17 - 2024-05-17 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
848.70 zł brutto (Vat 23%)
Było czterech ludzi o wdzięcznych imionach: Każdy, Ktoś, Ktokolwiek oraz Nikt. Trzeba było wykonać ważne zadanie i Każdy miał to zrobić. Każdy był pewien, że Ktoś to zrobi. Ktokolwiek mógł to zrobić, (...)
Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-16 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
725.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży
Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-21 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
725.70 zł brutto (Vat 23%)
Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.