Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Profesjonalna obsługa klienta, czy to w tradycyjnej sprzedaży bezpośredniej czy w telemarketingu to podstawa dla każdego handlowca. W handlu liczy się skuteczność i pełen profesjonalizm, dlatego jeśli stawiamy pierwsze kroki w tej dziedzinie przydatne będą szkolenia handlowe na początek „obsługa klienta”. Wzmocnieni szkoleniami pewnie wkroczymy w świat handlu.
Znalezione szkolenia
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta>>>Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla każdej firmy. Podczas szkolenia (...)
Najbliższy termin: 2024-04-26 - 2024-04-26 Lokacja: CAŁA POLSKA, Małopolskie
690.00 640.00 zł First Minute: -50zł
787.20 zł brutto (Vat 23%)
J.G.Training szkolenia specjalistyczne
Szkolenie będzie pomocne w nauczeniu się świadomego negocjowania, od przygotowania się do rozmów, poprzez umiejętne prowadzenie negocjacji zakończonych satysfakcjonującym wynikiem.
Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
1490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%)
J.G.Training szkolenia specjalistyczne
indywidualne motywy zakupu, kryteria podejmowania decyzji, style komunikacji i zachowań, czynniki satysfakcji klienta, efektywna komunikacja z klientem, praca z „trudnym” klientem, asertywna komunikacja.
Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: online, Mazowieckie
1390.00 zł 1709.70 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-05-08 - 2024-05-08 Lokacja: Opole, Opolskie
430.00 215.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
EVOLVO SZKOLENIA
Intensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE
Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Kraków, Małopolskie
1750.00 1490.00 zł First Minute: -260zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-05-02 - 2024-05-02 Lokacja: Katowice, Śląskie
470.00 235.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...)
Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: Do uzgodnienia.
1390.00 1320.50 zł Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)
Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
1480.00 1380.00 zł First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
J.G.Training szkolenia specjalistyczne
reklama leków, reklama suplementów, reklama wyrobów medycznych, różnice w reklamie, reklama w social media, reklama wykonywana przez influencerów, reklama na targach, reklama do profesjonalistów, marki parasolowe
Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: online, Mazowieckie
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%)
WSTRONEROZWOJU
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%)