Szkolenie będzie pomocne w nauczeniu się świadomego negocjowania, od przygotowania się do rozmów, poprzez umiejętne prowadzenie negocjacji zakończonych satysfakcjonującym wynikiem.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-03 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2447.70 zł brutto (Vat 23%)
Profesjonalna obsługa klienta wymaga, oprócz wiedzy i kompetencji pro klienckich, dużej dawki elastyczności. Każdy klient jest inny i wymaga podejścia dostosowanego do jego osobowości, doświadczenia i preferencji.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-03 Lokacja: online, Mazowieckie
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-04 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
2325.32 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-04 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
2325.32 zł brutto (Vat 23%)
Asertywność to element komunikacji, który często wpływa nie tylko na jakość naszych relacji z innymi, ale również na nasze samopoczucie i pewność siebie w kontaktach zawodowych.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-02 Lokacja: online, Mazowieckie
1094.70 zł brutto (Vat 23%)
Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!
Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi
Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Project Manager – umiejętności miękkie: komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów>>> Intensywny trening dla kierowników projektów, (...)
Najbliższy termin: 2025-06-05 - 2025-06-06 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Storytelling w biznesie>>> Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. (...)
Najbliższy termin: 2025-06-13 - 2025-06-13 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -50%
602.70 zł brutto (Vat 23%)
Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1217.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.