Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu i dokonywać dostaw wewnątrzwspólnotowych, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu.
Najbliższy termin: 2025-10-02 - 2025-10-03 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie
First Minute: -200zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
TRANSPORT DROGOWY: WSPÓŁPRACA PRZEWOŹNIKA – ZLECENIODAWCY – ZAŁADOWCY/ODBIORCY PROBLEMY – PRAKTYKA – PROCEDURY – PRAWO – POROZUMIENIE . SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE I ONLINE!POBIERZ OFERTĘ (...)
Najbliższy termin: 2025-10-08 - 2025-10-08 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1426.80 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi
Najbliższy termin: 2025-10-14 - 2025-10-15 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta
Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie da odpowiedź na pytania związane ze skuteczną realizacją założeń polityki zakupowej.Pokazane zostaną metody przeciwdziałaniu manipulacji w negocjacjach zakupowych.
Najbliższy termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie
First Minute: -200zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.