Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach
Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-04-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1273.67 zł brutto (Vat 23%)
Odkryj tajniki SEO dla e-commerce i przetransformuj swój sklep internetowy! W dobie cyfrowej rewolucji, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w e-commerce.
Najbliższy termin: 2024-06-07 - 2024-06-07 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -10%
1062.72 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie da odpowiedź na pytania związane ze skuteczną realizacją założeń polityki zakupowej.Pokazane zostaną metody przeciwdziałaniu manipulacji w negocjacjach zakupowych.
Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
First Minute: -200zł
1709.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYMSzkolenie Zarządzanie zespołem projektowym buduje kompetencje niezbędne do prawidłowej komunikacji jak i zarządzania zespołem
Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
2337.00 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia (...)
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1168.50 zł brutto (Vat 23%)
Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu i dokonywać dostaw wewnątrzwspólnotowych, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu.
Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: online, Mazowieckie
971.70 zł brutto (Vat 23%)
Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie.
Najbliższy termin: 2024-06-17 - 2024-06-17 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
First Minute: -100zł
971.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.