Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANY

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie

980.00 930.00 zł

First Minute: -50zł

1143.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalny Office Manager – rola asystentki/ asystenta w biurze, najlepsze praktyki biznesowe

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1090.00 zł

1340.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności

KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2025-04-30 - 2025-04-30 Lokacja: Łódź, Łódzkie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.   GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)

Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1580.00 1530.00 zł

First Minute: -50zł

1881.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z komunikowaniem się i rozwiązywaniem konfliktów. Pracując i nawiązując relacje z różnymi ludźmi ważne są elementy inteligencji emocjonalnej związane z komunikacją.

Najbliższy termin: 2025-06-30 - 2025-07-01 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1580.00 1480.00 zł

First Minute: -100zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Asertywność menedżera- 2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach

Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Telemarketing, sprzedaż przez telefon

KM Studio - szkolenia

Szkolenie telemarketing obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania przyjaznych kontaktów z klientami.

Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Strona: 1 2 3 4 5 68