Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.
Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.
Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.
Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1340.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2025-04-30 - 2025-04-30 Lokacja: Łódź, Łódzkie
Rabat: -50%
(brutto)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)
Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -50zł
1881.90 zł brutto (Vat 23%)
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z komunikowaniem się i rozwiązywaniem konfliktów. Pracując i nawiązując relacje z różnymi ludźmi ważne są elementy inteligencji emocjonalnej związane z komunikacją.
Najbliższy termin: 2025-06-30 - 2025-07-01 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach
Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług
Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie telemarketing obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania przyjaznych kontaktów z klientami.
Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.