indywidualne motywy zakupu, kryteria podejmowania decyzji, style komunikacji i zachowań, czynniki satysfakcji klienta, efektywna komunikacja z klientem, praca z „trudnym” klientem, asertywna komunikacja.
Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2078.70 zł brutto (Vat 23%)
a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.
Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1156.20 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta
Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-04-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach
Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-04-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-06-03 - 2024-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1390.52 zł brutto (Vat 23%)
Odkryj tajniki SEO dla e-commerce i przetransformuj swój sklep internetowy! W dobie cyfrowej rewolucji, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w e-commerce.
Najbliższy termin: 2024-06-07 - 2024-06-07 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -10%
1062.72 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.