Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!
Najbliższy termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!
Najbliższy termin: 2025-06-12 - 2025-06-12 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.
Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1340.70 zł brutto (Vat 23%)
Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie.
Najbliższy termin: 2025-09-26 - 2025-09-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1426.80 zł brutto (Vat 23%)
Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu i dokonywać dostaw wewnątrzwspólnotowych, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu.
Najbliższy termin: 2025-10-06 - 2025-10-07 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -200zł
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
TRANSPORT DROGOWY: WSPÓŁPRACA PRZEWOŹNIKA – ZLECENIODAWCY – ZAŁADOWCY/ODBIORCY PROBLEMY – PRAKTYKA – PROCEDURY – PRAWO – POROZUMIENIE . SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE I ONLINE!POBIERZ OFERTĘ (...)
Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-03 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1426.80 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta
Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie da odpowiedź na pytania związane ze skuteczną realizacją założeń polityki zakupowej.Pokazane zostaną metody przeciwdziałaniu manipulacji w negocjacjach zakupowych.
Najbliższy termin: 2025-10-27 - 2025-10-28 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -200zł
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Asertywność to element komunikacji, który często wpływa nie tylko na jakość naszych relacji z innymi, ale również na nasze samopoczucie i pewność siebie w kontaktach zawodowych.
Najbliższy termin: 2025-10-07 - 2025-10-07 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1340.70 zł brutto (Vat 23%)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.