indywidualne motywy zakupu, kryteria podejmowania decyzji, style komunikacji i zachowań, czynniki satysfakcji klienta, efektywna komunikacja z klientem, praca z „trudnym” klientem, asertywna komunikacja.
Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: online, Mazowieckie
1709.70 zł brutto (Vat 23%)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-05-08 - 2024-05-08 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Intensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE
Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -260zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-09 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...)
Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Rabat: -5%
1741.07 zł brutto (Vat 23%)
Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)
Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
reklama leków, reklama suplementów, reklama wyrobów medycznych, różnice w reklamie, reklama w social media, reklama wykonywana przez influencerów, reklama na targach, reklama do profesjonalistów, marki parasolowe
Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: online, Mazowieckie
1094.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach
Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1273.67 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.