Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.
Najbliższy termin: 2024-06-07 - 2024-06-07 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.
Najbliższy termin: 2024-04-29 - 2024-04-29 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-04-30 - 2024-04-30 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu...
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.
Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.
Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Zarządzanie płynnością finansową>>> Celem szkolenia jest zaprezentowanie problematyki zarządzania płynnością finansową z uwzględnieniem strategicznego (...)
Najbliższy termin: 2024-06-17 - 2024-06-18 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -100zł
2558.40 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.