Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności

KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2025-07-02 - 2025-07-02 Lokacja: Kraków, Małopolskie

490.00 245.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.

Najbliższy termin: 2025-07-03 - 2025-07-03 Lokacja: Kraków, Małopolskie

490.00 245.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Warsztaty z pisania ekspresywnego - Journal to the Self®

KM Studio - szkolenia

Szkolenie z pisania ekspresywnego – Journal to the Self® to praktyczny, inspirujący oraz transformujący warsztat pisania ekspresywnego i prowadzenia dzienników w celu osobistego rozwoju, twórczej ekspresji, wzbogacania życia i lepszego radzenia sobie

Najbliższy termin: 2025-10-13 - 2025-10-14 Lokacja: Łódź, Małopolskie

1900.00 zł

2337.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3