Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Sprzedaż i marketing dla handlowców

Jedno nierozerwalnie wiąże się z drugim, bo, żeby sprzedaż towar trzeba najpierw zaprezentować go i to w doskonały sposób. Ale, jak odgadnąć skryte potrzeby klienta, jak te potrzeby uświadomić oraz pobudzać, a nawet kreować, a potem zaspokoić je?

Galeria:

Sprzedaż i marketing dla handlowców

Zobacz także:

Słowa kluczowe:

Wszystko podlega zmianom także kwestie związane z handlem zarówno tym bezpośrednim, jak i internetowym, dlatego skuteczny handel to obecnie taki, który uwzględnia wszystkie kanały sprzedażowe. Handlowiec, który się nie dokształca nie może liczyć na wysoką prowizję, a także na zdobywanie kolejnych szczebli w strukturach swojego przedsiębiorstwa/firmy.

Początkujący handlowiec powinien zapoznać się z takimi zagadnieniami jak:

- Obsługa klienta (klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny), w tym obsługa trudnego klienta - telefoniczna, elektroniczna i bezpośrednia.
-  Komunikacja i autoprezentacja - gestykulacja podczas obsługi klienta, aktywne słuchanie, pytania zamknięte i otwarte i ich wpływ na obsługę klienta, umiejętność parafrazowania, dowartościowywanie.
- Techniki sprzedaży.
- Tworzenie ofert handlowych.
- Pozyskiwanie klientów.
- Wywieranie wpływu na klienta.
- Negocjacje.

Handlowiec z doświadczeniem powinien zgłębić następujące tematy:

- Social Media.
- Budowanie wizerunku i marketing.
- Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta.
- Zarządzanie cenami.
- Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta. Metody zwiększenia skuteczności sprzedaży.
- Jak sprzedawać, żeby nie stracić.

Polecane szkolenia dla kierowników sprzedaży:

- Menedżer liderem, czyli przywództwo kluczem do skutecznego zarządzania zespołem. (Abilit)
- Zarządzanie Produktem - przegląd najskuteczniejszych modeli w praktyce kadry kierowniczej.( IIST)
- Motywowanie zespołu, zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych. (Abilit)
- Skuteczna komunikacja w zespole pracowniczym. (SEMPER )
- Skuteczne reklamacje. (ATL)
- Ochrona danych osobowych. (InfoBizTech)

I wiele innych dostępnych pod tym linkiem.

W handlu, jak w każdej innej dziedzinie trzeba się dokształcać, bo jest to branża dla bardzo ambitnych ludzi.


M-S-M