W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. (...)
Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1741.07 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)
Najbliższy termin: 2024-10-14 - 2024-10-15 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
W czasach gdy rynek rozwija się bardzo dynamicznie, a konsumenci są z roku na rok coraz bardziej świadomi, warto poznać ich lepiej. Czy persony jeszcze działają?(...)
Najbliższy termin: 2024-10-17 - 2024-10-17 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Storytelling w biznesie>>> Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. (...)
Najbliższy termin: 2024-06-07 - 2024-06-07 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1082.40 zł brutto (Vat 23%)
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Asertywność to element komunikacji, który często wpływa nie tylko na jakość naszych relacji z innymi, ale również na nasze samopoczucie i pewność siebie w kontaktach zawodowych.
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1156.20 zł brutto (Vat 23%)
indywidualne motywy zakupu, kryteria podejmowania decyzji, style komunikacji i zachowań, czynniki satysfakcji klienta, efektywna komunikacja z klientem, praca z „trudnym” klientem, asertywna komunikacja.
Najbliższy termin: 2024-07-08 - 2024-07-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2078.70 zł brutto (Vat 23%)
Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1156.20 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.
Najbliższy termin: 2024-07-15 - 2024-07-16 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Mediacja jako alternatywna metoda rozwiązywania sporów pracowniczych i (...)
Najbliższy termin: 2024-08-05 - 2024-08-06 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.