Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione poradnikimagnify

Telemarketer Roku 2012 wybrany

2012-07-03 09:39:33

To już czwarta edycja konkursu na najlepszego Telemarketera Roku organizowana przez grupę Call Center przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego, której celem jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Handel. Historia i współczesność.

2012-06-27 13:36:30

Handel to jeden z najstarszych zawodów świata. Ta dziedzina gospodarki rozwija się od tysięcy lat, niemal od samego początku ludzkości.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Połowa pracowników nie odbiera telefonu

2012-06-18 10:57:09

Jak wynika z najnowszych badań prawie 40% pracowników w ogóle nie odbiera telefonu służbowego, natomiast ponad połowa uzależnia ten fakt od tego kto dzwoni. A wszystko to dla chwili relaksu i spokoju...

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Jak zwiększyć sprzedaż?

2012-05-09 09:37:19

Celem każdej osoby, która prowadzi własną firmę jest jak największa sprzedaż swoich produktów lub usług. Co jednak zrobić kiedy w czasach rosnącej konkurencji na rynku klienci zaczynają zwracać się ku innym firmom oferującym podobne produkty.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Auto służbowe wizytówką Twojej firmy

2012-05-08 10:28:16

Osoby odpowiedzialne za zarządzanie flotą nie zawsze mają świadomość, że na tę kwestię składają się nie tylko ubezpieczenie czy przegląd samochodu. Niezwykle istotnym obowiązkiem, o którym pracownicy nie rzadko zapominają jest po prostu mycie auta.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

ABC handlowca

2012-04-24 14:00:08

Dobry handlowiec powinien umieć nawiązywać kontakt, który będzie się opierał na zaufaniu i wiarygodności, budowaniu oraz utrzymywaniu długofalowych relacji z klientem oraz rozumieć i akceptować odmienne zdanie i opinie na poszczególne tematy osoby, którą chce przekonać do swojej oferty.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Jak pozyskać klienta?

2012-04-24 12:07:40

Niezmiernie ważnym elementem podczas działalności każdej firmy jest nie tylko utrzymywanie przy swojej ofercie dotychczasowych klientów, ale również zdobywanie nowych.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Najczęstsze błędy w sprzedaży

2012-04-24 12:02:11

Wbrew pozorom sprzedaż nie jest łatwą sztuką. Aby odnosić sukcesy na tym gruncie niezbędne jest doświadczenie, kwalifikacje i odpowiednia wiedza, a także niezbędne w tym zawodzie predyspozycje.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Jak komunikować się z klientem?

2012-04-24 11:52:33

Aby skutecznie sprzedawać należy komunikować się z klientem w taki sposób, aby go przekonać do towarów lub usług, jakie mamy do zaoferowania.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Techniki sprzedaży

2012-04-24 10:34:25

Niezmiernie ważną rzeczą podczas sprzedaży jest używanie kilku technik, które zarówno maja wpływ na samą sprzedaż, ale również na relacje z klientami, bez których niemożliwy byłby żaden biznes.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Strona: 1 2